درباره کیش
نوشته شده توسط : تینا

دوره آموزشی سیستم VRS در شرکت هواپیمایی کیش

به گفته روابط عمومي منطقه آزاد كيش این دوره آموزشی براي آشنايي بيشتر همکاران شرکت هواپيمايي كيش و كاركنان شركت هاي خدمات مسافرت هوایی با سيستم VRS از 20 تا 24 ارديبهشت 93 در تهران  برگزار شده . گفتنی است در آستانه آزاد سازی قیمت بلیت هواپيما كه رقابت خط های هوایی برای حضور در بازار و جذب هر چه بیشتر مسافر افزايش يافته شركت هواپيمايي كيشبراي  بهره مندي از سامانه های پيشرفته خدمات مسافري و ایجاد شبکه گسترده توزیع ، تور کیش آذر 94ارائه خدمات استاندارد و جلب رضايت مسافران سامانه VRS را به كار میگیرد .

 


 

 

آب مصرفی مورد نیاز مسافران نوروزی و ساکنین جزیره کیش

آب شیرین کن هاي جزیره کیش روزانه 22هزار مترمکعب آب مورد نیاز مسافرانی نوروزی و کیشوندان را فراهم میکند تا با تدبیرهای مناسب، تور کیش آذر 94در ایام تعطیلات نوروزی هیچ مشکلی برای تامین آب وجود نداشته باشد. طبق اين گزارش، در بخش تامین و مصرف برق به ویژه برای ایام تعطیلات نوروزی، تاکنون مشکل خاصی وجود نداشته .

 


 فضاي سبز كيش شش برابر استانداردهای جهاني

 

فضاي سبز كيش شش برابر استانداردهای جهاني

 

به دلیل افزایش سی هزار نفری کیش فضای سبز در این جزیره به ازای هر نفر صدو پنجاه متر مربع است تور کیش آذر 94که 6 برابر استانداردهای جهانی است به گزارش روابط عمومی کیش به دلیل زیباتر شدن شهر و هوای پاکیزه طرح افزایش فضای سبز در دستور کار است و پارک های گوناگونی از قبیل پارک سیمرغ پارک مینا و پارک شهر بنا خواهد شد.


 

بارش باران پاییزی در کیش

اولین بارش باران پاییزی در جزیره کیش هوایی دل انگیز و زیبا را برای ساکنان کیش فراهم اورد.به گزارش خبرگزاری کیش این باران از ظهر دیرزو آغاز شده تور کیش آذر 94و باعث طراوت درختامن و گیاهان گردیده است به طوری که شبیه هوای بهاری شده است

 

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: درباره کیش , همه چیز درباره کیش , بهترین های کیش , اطلاعات درباره کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: